2014. okt 25.

VV SIMON A VILLA ÓTA SZÓRÓLAPOZÁSBÓL ÉL

írta: ValoVilag4
VV SIMON A VILLA ÓTA SZÓRÓLAPOZÁSBÓL ÉL

100899.jpg

Diákmunkából tartja el magát VV Simon. A ValóVilág fura figurája egyetemista, és már beletörődött, hogy a tévészereplés nem változtatta meg az életét.

Fél éve nem adott hírt magáról, pedig szá­mos fordulat történt az életében: a VV 6 pulcsis fiúja szakított Charlotte-tal, és ott folytatta, ahol a valóságshow előtt abbahagyta. VV Simon a Borsnak mesélt ar­ról, hogyan él, miután maga mögött hagyta a tizenöt perces hírnevet.

– Egyetemista vagyok, Debrecenben, biológia szakon, merthogy a hírekkel ellentétben nem rúgtak ki. – Hatalmas hülyeség volt ez a pletyka, és meg is viselt lelkileg – mondta a Borsnak Simon, aki albérletben él a cívisvárosban.

Mióta szakított Charlotte-tal, elkerüli a szerelem. – Csajok nincsenek, amióta Charlotte-tal „elváltunk”. Túllőttem a célon a lánykéréssel. Nem kellett volna ilyen helyzetbe hoznom sem őt, sem magamat – zárta le a múltat. – Jelenleg diákmunkát végzek, szórólapozom. Televíziós megkeresésem azóta sem volt. Bár engem már rengetegszer kinyírtak, olyan vagyok, mint Kenny a South Parkból. ­Esküszöm, ha kivittek volna a dzsungelbe, biztosan elkapom az ebolát. Ilyen a sorsom. Amikor bementem a ValóVilág-villába, tudtam, hogy vagy megnyerem, vagy marad az életem a régi. Az utóbbi lett, visszatértem a taposómalomba – összegzett az ibrányi srác.

Kedvencből számkivetett lett

VV Simon a ValóVilág első heteiben a tévénézők kedvence volt. Már akkor kiderült, hogy idegen bolygóról érkezett, ideje nagy részét kabalája társaságában, hangosan gondolkodva, csínytevéseket tervezve töltötte. Aztán szerelembe esett Charlotte-tal, és ez okozta a vesztét. A lányt „olcsó nőnek” tituláló Viki pólóját Simon leszaggatta, a nézők pedig kiszavazták tettlegesség miatt.

Szólj hozzá